پیشنهادهایی برای درج در آگهی بیلبورد
پیشنهادهایی برای درج در آگهی بیلبورد


هشتگ ها – شامل هشتگ ها، شاید مربوط به فصل تعطیلات یا تبلیغات ویژه شما باشد، مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها تا بینندگان تبلیغات بیلبورد خود را تشویق کنید تا از حساب های رسانه های اجتماعی شما دیدن کنند تا کمی سرگرم کننده و درگیر شوند. این به شما این امکان را می دهد که مشتریان فعلی و آتی خود را به صورت آنلاین نیز جذب کنید.

تخفیف‌ها و تبلیغات ویژه - در طول تعطیلات، بسیاری از کسب‌وکارها فروش بیشتری انجام می‌دهند تا مشتریان را از درب عبور دهند. این ضروری است که با ارائه یک یا دو معامله تعطیلات، کسب و کار خود را در ذهن خود نگه دارید. تبلیغات ویژه تعطیلات خود را در یک بیلبورد تاثیرگذار برای دیدن همه به نمایش بگذارید. این آنها را تشویق می کند تا از کسب و کار شما با محصولات شما به عنوان کالاهای اصلی برای خرید در لیست آرزوهای تعطیلات خود بازدید کنند!

کدهای QR – نمایش یک کد QR در آگهی بیلبورد شما به افرادی که در حال رانندگی یا پیاده روی هستند کمک می کند تا زمانی که زمان یا وسیله ای برای توقف و یادداشت اطلاعات تماس شما ندارند، به راحتی و به سرعت به کسب و کار شما آنلاین دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین به شما اجازه می دهند اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار یا خدمات خود در یک مکان مرکزی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. کدهای QR زمانی که در حال اجرای یک رقابت فصلی ویژه برای شرکت مشتریان خود هستید، می توانند بسیار کاربردی باشند. 

تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها

 مجری تبلیغات محیطی اتوبان خلیج فارس، امروزه با بیش از دو دهه تجربه در فضای بیرون از خانه، بزرگترین متخصص رسانه تبلیغات در فضای باز کشور است. این فناوری پیشرفته ترین راه حل های دیجیتال خارج از خانه را در 300 نمایشگر ارائه می دهد، و اکنون با برنامه ریزی شده، تجربه نمایش دیجیتال را با افزایش اندازه گیری، تجزیه و تحلیل مخاطب، فید داده های خارجی و موارد دیگر افزایش می دهد.آراددیتابیس

پیشرو در فضای ایران زمین

بیلبورد تبلیغاتی اتوبان خلیج فارس دارای یک شبکه ملی است که 1100 متر مربع نمایشگر دیجیتال کنار جاده، 200 صفحه نمایش دیجیتال مرکز خرید و 77 صفحه تلویزیون رتبه بندی در مراکز عمده شهری و مناطق روستایی را پوشش می دهد. علاوه بر این، این شرکت در 8 بازار در سراسر آفریقا از نفوذ بالایی برخوردار است.

ویژگی های کانون تبلیغاتی

با چنین پوشش گسترده ای، تبلیغات در اتوبان خلیج فارس بازار مناسب است تا فرصت هایی برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی خارج از خانه فراهم کند. فراتر از آن، دارایی‌ های تکنولوژیکی آن از آخرین فناوری بهره می‌برد، فرصت ‌هایی را برای برنامه‌های مبتنی بر آب‌ و هوا، به‌روزرسانی ‌های امتیازات ورزشی زنده، پخش رویدادهای بی‌ درنگ، ادغام با پلتفرم‌ های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ایجاد می‌کند.

به روز رسانی جاده ها، کمک به تبلیغات

علاوه بر این، یک راه‌ حل چند کاناله رادیویی به جاده را ارائه می‌کند که همزمانی کانال صوتی و بصری را همراه با ویژگی‌ هایی که خودروهای ناشناس و تجزیه و تحلیل‌های ویدیویی را ردیابی می‌کند، برای ایجاد پیام‌های هدفمند و خاص مفید است. همه اینها بدان معنی است که شرکت هایی که به دنبال ایجاد کمپین های هوشمندتر، مثل آراد دیتابیس هستند می توانند برای دانش و تجربه خود در این زمینه به مراجعه کنند. ردیابی، نظارت، و درک رفتارهای مخاطبان برای این تیم یک دوره است.

انجام تبلیغات با برنامه در مراکز خرید

در میان موجودی غنی خود، بیش از 200 صفحه نمایش در مراکز خرید در سه مرکز بزرگ شهری-ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تاون- دارد. بیش از یک چهارم صفحه‌های این شرکت دارای قابلیت‌های برنامه‌نویسی هستند که به افزایش ردیابی تحلیل مخاطبان برای تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند.

منبع:

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تابلو,
نویسنده : ند
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1400
زمان : 16:2


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.